Inloggen
Winkelmandje
Dé Oktoberfest specialist van Nederland & België Meer dan 25.000 producten op voorraad Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis Niet goed, geld terug Onderdeel van Carnavalsland
🎉 🎈 🎊 Aangepaste openingstijden ivm Carnaval 2025! 🎊 🎈 🎉
(vanaf 27 januari 2025 tm 2 maart 2025)
Voor 15:00 uur besteld is morgen in huis
Megastore in Borne2000m2 feestplezier
25.000+ artikelen op voorraad

Retouren

Indien een artikel niet aan je wensen voldoet, dan kun je het betreffende artikel, mits het aan onze retourvoorwaarden voldoet, ongebruikt en in originele verpakking, binnen 14 dagen (vanaf de factuurdatum) retourneren. Retourneren van artikelen is altijd voor eigen rekening en risico. Klik op onderstaande link om je artikelen te retourneren:

Meld retour aan!

Lukt het niet om je bestelling retour aan te melden via deze pagina, dan mag je je bestelling zonder aan te melden aan ons retourneren. Stuur ons wel even binnen 14 dagen na de factuurdatum een mail ([email protected]) dat je je bestelling (deels) retourneert. Zorg er voor dat je de pakbon mee retour stuurt in de doos en vermeld op de pakbon welke artikelen je retourneert.

Defect/incompleet/verkeerd product ontvangen of klacht?

Indien je onverhoopt een defect/verkeerd product hebt ontvangen of een klacht heeft, is het belangrijk dat je dit z.s.m. aan ons doorgeeft. Dat kan per mail ([email protected]) of telefonisch (074-2669138). Graag onze instructies vervolgens even afwachten en het artikel nog niet retourneren.

Ruilen van artikelen

Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of een ander artikel? Dat kan door de artikelen op de hierboven beschreven manier te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Retourneren

Wij adviseren om de bestelling altijd via een pakketdienst met track & trace-code te retourneren zodat jouw pakket traceerbaar is. Wij adviseren om de track & trace code te bewaren totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retour verwerkt is. Let op dat u uw pakket naar ons adres (Industriestraat 16, 7622 AV Borne) retourneert en niet naar een afhaalpunt. Doe je dit toch, dan zullen wij afhankelijk van de locatie van het afhaalpunt, kosten in rekening moeten brengen of kunnen wij het pakket helaas niet ophalen en dien je zelf zorg te dragen dat het pakket bij ons bezorgd wordt.


Kosten retourneren

De kosten voor het retourneren van jouw bestelling zijn altijd voor jouw rekening.


Verzendkosten van jouw bestelling

Indien je in jouw oorspronkelijke bestelling verzendkosten hebt betaald, dan krijg je deze alleen teruggestort indien je jouw gehele bestelling retourneert. Indien je een gedeelte van jouw bestelling retourneert, ontvang je alleen de waarde van de geretourneerde artikelen retour (exclusief de verzendkosten). Voor bestellingen met een bestelwaarde van boven de €70,- die in Nederland bezorgd zijn, geldt dat wanneer deze gedeeltelijk geretourneerd wordt, waardoor de bestelwaarde onder de €70,- komt, dat de verzendkosten in dat geval achteraf in rekening zullen worden gebracht. Voor bestellingen die zijn verzonden naar Duitsland en België ligt die grens op €100,-.

Liever iets terugbrengen?

Dat kan! Volg alle stappen zoals ze op de pakbon staan en meld jouw retour aan. Nadat jouw retour aangemeld is kun je het pakket afleveren in de Megastore in Borne. Hier ontvang je een bewijs dat je jouw artikelen hebt geretourneerd.

Artikelen die uitgesloten zijn van retourrecht

In verband met hygiënische redenen kunnen wij de volgende artikelen niet retour nemen: mondkapjes, maskers, schmink en overige make-up, lenzen(vloeistof), pruiken, snorren, baarden/baardstellen, oorbellen, body’s, bh’s, sokken, panty’s en overknee's.

Wegens onverkoopbaarheid kunnen wij helium en met helium gevulde (folie)ballonnen niet retour nemen. Ook nemen wij geen spuitbussen retour.

Artikelen die speciaal voor jou zijn besteld en mystery boxes, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Zakelijke klant

Deze retourvoorwaarden zijn niet van toepassing op de zakelijke klant. Met zakelijke klant wordt bedoeld de afnemer die handelt in het kader van de uitoefening van een beroep of bedrijf, inclusief de afnemer die handelt in opdracht van een bedrijf of beroepsbeoefenaar. Een zakelijke klant kan derhalve niet retourneren en zal geen geld retour ontvangen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.

Vragen

Mocht je nog vragen, opmerkingen en/of klachten hebben, mail ons dan: naar [email protected].

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen